Jungle

26 januari 2024 - Mae Raem, Thailand

Met de auto de jungle in. De weg is smal en stijl maar wel goed. Midden in de ruigte is een pad en als ik dit inrij komt er een tempelcomplex tevoorschijn wat er luxe maar niet erg onderhouden uitziet. Er is niemand te bekennen. We stappen uit en doen een rondje vijver waar het wemelt van de monikkenbeelden en enge mannen en mooie dames , alles in het wit in 3 meter hoge beelden. Ineens komt er een monnik tevoorschijn en roept een paar keer ,,money money,,. Daar hebben we ook niet veel aan. Het blijkt een Vietnamese tempel te zijn en we vervolgen onze rit. Wel wordt de weg Al slechter en smaller, maar ik weet dat aan het eind de Hotsprings zijn. Op een prachtige locatie zijn allemaal bamboe hutten gemaakt en overal zijn stenen baden in de grond gemaakt en die zijn gevuld met heet water wat uit de grond borrelt en waarin je kunt zitten. Het water is wat troebel en ruikt naar zwavel. Het zit stikvol mineralen en is weldadig voor je bassie . Wel is een uitgereikt pakje verplicht, een soortement babydoll waarin je er belachelijk uitziet.

op de weg terug langs vredige nederzettingen, eten wij nog een bordje rijst met kip en komen weer heelhuids thuis aan.

1. Gertrude:
    26 januari 2024
    heel mooi, geen foto met het bay dolletje?
  2. Yvonne:
    26 januari 2024
    Jaa waar blijft de babydoll foto 😁😘
  3. Marga:
    27 januari 2024