Afscheid

2 februari 2024 - Mae Raem, Thailand

Dag lieve kleine kip en kuikentjes. Ik heb van jullie genoten.

dag mooie natuur waarvan ik mocht genieten.

Dag lieve kinderen die ik aldoor om mij heen had.

misschien mag ik volgend jaar terugkomen, wie weet

1. Janny Bongers:
    2 februari 2024
    D'r is 'n tiet van komm'n en d'r is 'n tiet von goan🤣fijn dat je zo genoten hebt, goede reis samen.
  2. Greetje:
    2 februari 2024
    Tons fijn dat je er van genoten hebt,je zag het aan je gezicht op de foto's dat je goed floreerde daar. Goede reis terug met Anneke.
  3. Elsa:
    2 februari 2024
    Tons, dank je wel dat wij allemaal zo lang hebben mogen meegenieten van je kleurrijke avonturen! Een voorspoedige reis terug naar het prachtige Lostanges!
  4. Gertrude:
    2 februari 2024
    Het zit er weer op, helaas zeker.
    Wat een mooi uitzicht die laatste foto, maar heeft Lostanges ook hoor.
    Goede vlucht.
    Ook Anna.
  5. Gerard en Frea Maij:
    2 februari 2024
    We hebben genoten van je reisverhalen Tons, dank daarvoor en we wensen jou en Anna een goede thuisreis. Nog een beste klus dus voor de boeg, maar jullie kunnen het. Wij vertrekken over een uurtje naar de Dolomieten met de vrouwen, kunnen we! Liefs en tot ziens.
  6. Marga:
    2 februari 2024
    Lieve Tons wat heb jij mooie herinneringen gemaakt wat fijn dat wij mee mochten genieten goede terugreis liefs van mij
  7. Marijke:
    2 februari 2024
    Fijn dat jullie zo genoten hebben en dat kan ik me voorstellen met al die mooie plaatjes die voorbij kwamen.
    Wens jullie een goede thuisreis, en wie weet zien we elkaar in het voorjaar.Hartelijke groeten van Leo en Marijke.
  8. Angeline:
    2 februari 2024
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Goede reis terug😘
  9. Yvonne:
    2 februari 2024
    Lieve Tons heel goede reis terug samen met Anneke , wij hebben genoten van je belevenissen en de mooie foto's !
    Lieve groet Piet en Yvonne